Kozmetika Pódium

A lassan húsz éve a professzionális szegmensben jelen lévő Alveola Kft. nemhogy learatná a megérdemelt sikereket, egyre nagyobb álmokat dédelget. Magyarországon termékeivel újabb területeket próbál lefedni, míg a régi jó beváltakkal Európa meghódítása után a kontinensen kívül eső országokra is összpontosítanak.

Folyamatos fejlődésben az Alveola

A lassan húsz éve a professzionális szegmensben jelen lévő Alveola Kft. nemhogy learatná a megérdemelt sikereket, egyre nagyobb álmokat dédelget. Magyarországon termékeivel újabb területeket próbál lefedni, míg a régi jó beváltakkal Európa meghódítása után a kontinensen kívül eső országokra is összpontosítanak. Dani Richarddal, a cég professzionális üzletágának vezetőjével beszélgettünk a folyamatos fejlődéséről, és a legújabb tervekről!

– Meséljen a kezdetekről… Milyen egyedi jellemzőkkel büszkélkedhet a cég?

– Az Alveola Kft. immáron 18. éve kezdte meg magyarországi tevékenységét, mint professzionális kozmetikai cég. Ennek ellenére ma már nagyon széles a termékkínálata és erős lakossági termékvonallal is rendelkezik. A professzionális szegmensben az egyik legnagyobb cég, a piacvezetők egyike, lakossági vonalon pedig töretlen munkájának köszönhetően egyes termékei a legnagyobb világmárkákkal konkurálnak. Stratégiai célunk, hogy mindenhol megpróbáljuk a legjobb minőséget nyújtani, mindezt természetesen versenyképes áron.

 

Mivel a cég mindennapi életében a professzionális és a lakossági szegmens egyszerre van jelen, így egy új termék kifejlesztése és bevezetése során egyedülálló együttműködést tudunk a két divízió között létrehozni. Ha a lakossági vonalon szeretnénk valamit bevezetni, akkor a professzionális piacon tevékenykedő szakembereket hívjuk ehhez segítségül, a professzionális termékek bemutatása előtt pedig, a lakossági vonalon dolgozó kollégáink adhatnak hasznos tanácsokat és visszajelzéseket.

 

A cég további sajátossága, hogy a közelmúltig csak a lakossági vonalon voltak elkülönítve a forgalmazott márkák és a sajátmárkás termékek, a profi divíziónál az Alveola saját neve volt leginkább ismert. A két szegmensben található brand-eket egyre inkább próbáljuk diverzifikálni, hogy hosszú távon biztosítsuk sikerességüket.

 

Milyen fejlődési szakaszokon ment keresztül a cég az évek során?

 

– A cég megalapításától kezdve egyértelműen a professzionális piacra koncentrált és eszerint alakította termékkínálatát. A Dr. Spiller biokozmetikumok mellett a Malu Wilz és Alveola gyanta termékek képezték a kínálat gerincét. Az igazi fordulópontot 1997 hozta, amikor a BaByliss márkával a lakossági piacon is megmérettetett a cég. Abban az időben még nem volt divatos és széles termékkínálatot, elérhető áron tartalmazó profi hajformázó termékcsalád a lakosság számára, így a márka rövid időn belül óriási sikernek örvendett. A BaByliss-el megtettük az első lépést a lakossági piac felé és ha már az értékesítési csatornák megnyíltak, akkor szerettük volna maradéktalanul kiaknázni a kialakított kapcsolatrendszerünket, így újabbnál újabb brand-ekkel, - mint az X-Epil és az Eredeti Aloe Vera italok - bővítettük kínálatunkat. A profi vonal fejlődése sem állt meg. Az Alveola Equipment márkanév alatt elkezdtünk kozmetikai bútorokat, gépeket is forgalmazni és a további igényeknek megfelelően egyszerhasználatos termékekkel és szemfestékekkel is bővítettük kínálatunkat. Tevékenységünkkel eljutottunk egy olyan szintre, ahol a profi szegmensben majdnem mindent kínálunk, ami egy kozmetika sikeres működtetéséhez szükséges. Napjainkban már új csatornákat próbálunk nyitni, például a műkörmös alapanyagokat, exkluzív minőségű szalonbútorokat is bevezettük a kínálatba. Az internetes kereskedelem igényeinek megfelelve pedig, idén bemutatjuk („megnyitjuk”) saját webáruházunkat is.

 

– Miért tartja fontosnak, hogy a cég külföldre is terjeszkedjen?

– A legelső lépésünket az exportpiacok felé 2006-ban tettük meg, amikor is Horvátországban és Romániában is képviseleteket nyitottunk. A romániai cég működését idén szerveztük újra ezzel is alkalmazkodva a változó piaci körülményekhez. Kínálatunkban a magyarországi anyagcég portfoliójának megfelelően minden olyan termék megtalálható, amely egy kozmetikai szalon működtetéséhez szükséges. A forgalmazott termékmárkák mellett saját brand-jeinket is képviseltetjük, melyekből, az Alveola Equipment, Alveola Waxing és Alveola Disposable kiemelt sikernek örvend. A hazai piac korlátai és a jelen pillanatban ingatag gazdasági helyzetben az export piac egy folyamatos bővülési lehetőséget kínál. Termékeink versenyképességét a hazai sikerek miatt tisztán látjuk, így ha ez adott, akkor miért ne mérettetnénk meg kínálatunkat külföldön is?

 

További érdekesség, hogy saját márkás termékeinkkel idén harmadszor állítottunk ki a Cosmoprof bolognai kiállításán. Ebben az évben egyedüli magyar cégként képviseltük a hazai kozmetikai piacot. A soron következő moszkvai és dubai szépségkiállításokon is részt veszünk hiszen a Cosmoprof-on rengeteg érdeklődést kaptunk a környező országokból és a Közel-Keletről is. Szeptemberben pedig Párizsba a divat fővárosába látogatunk. Tervünk, hogy a nyugati fejlett piacok mellett számos feltörekvő országban is disztribútort találjunk termékeinknek és folyamatos fejlődés mellett tovább erősítsük pozíciónkat a szépségápolási piacon.

 

– Milyen újdonságok, különlegességek várhatók?

– A professzionális vonalon a legnagyobb újdonság már folyamatban van, hiszen a kozmetikai bútoraink és készülékeink között olyan termékeket mutatunk be, amelyek a magasabb árszegmensekben is érvényesülni tudnak. A kozmetikai ágyak között pl. már megjelent egy Wellness, spa Koncepció, ami kimondottan hoteleknek vagy olyan szalonoknak készül, akik hangsúlyt fektetnek a design-os, exkluzív termékekre. Szintén ennek a törekvésnek köszönhető, hogy tavaly ősszel megjelent egy rádiófrekvenciás készülékünk, ami már egy felsőbb kategóriában foglal helyet. Újdonságnak számítanak még exkluzív gyantatermékeink is, melyek közül megemlíthetnék akár a cukorpasztát vagy olyan speciális gyantákat, amelyek hipoallergén formulával rendelkeznek.

Kozmetika/Pódium – Interjú

Szöveg: Papp Zsuzsa

Fotó: Bertalan Péter

X

Iratkozz fel Te is az exkluzív ajánlatokra!

Válassz!
Regisztrációs adataim megadásával kijelentem, hogy megismertem és elfogadom az Alveola Kft. Adatkezelési Tájékoztatóját, és hozzájárulok, hogy elérhetőségeimre kedvezményeket és akciókat tartalmazó információt küldjön.

© 2022 Alveola Beauty Services Kft. Minden jog fenntartva • Felhasználási feltételek és jogi nyilatkozat

Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében Cookie-kat használ. A weboldal használatával Ön elfogadja a Cookie-k fogadását. Ha többet szeretne megtudni, kérjük, tekintse meg adatvédelmi tájékoztatónkat.

OK