PHYRIS új köntösben

Nagyon jó dolgok történnek mostanában a PHYRIS háza táján. A dinamikus fejlesztési tevékenységet, valamint a piaci igényekhez alakított termékkínálatot már korábban is láthattuk, de olyan átfogó megújulásra, amely 2014-ben kezdődött eddig nem igazán volt példa.

A márka nemzetközi nevén „face lifting-je” már időszerű volt. Nem mintha a korábbi évekből visszaköszönő elegáns külső, vagy a Perfect Age és Luxsesse sorozatokkal elindított átformálódás nem hozta volna meg az elvárt sikereket, de azért egy pici hiányérzet mindig bennünk volt a rendkívül magas minőségű és kiemelt hatásmechanizmusú krémek és a professzionális kozmetikumokra jellemző konzervatív megjelenés miatt. A várva várt átalakulás most megtörténik, sőt pontosabban fogalmazva a szemünk előtt fog lezajlani, hiszen a legújabb TRIPLE A sorozattal egy új fejezet kezdődik a márka életében.

Hogy megértsük a változás okait egy kis háttérinformáció a márkáról. Nem gondolnám, hogy mindenki tisztában van azzal a több mint 50 éves tudással, mely a Dr. Grandel cégcsoportot Németország egyik meghatározó gyártójává teszi. Azt is kevesen tudják, hogy a PHYRIS márkanév manapság díjat díjakra halmoz világszerte és, hogy valójában kinőtte magát a neki szánt szerepből. A korábban exportra avanzsált termékcsaládból ma már Németország kiemelt bőrápolási koncepciója lett. Koncepció, mely globálisan fedi a PHYRIS mögött rejlő végtelen számú szalon ápolási lehetőséget és 2014-ben helyet követelt a cég új logo-jában is.

A PHYRIS-re jellemző, minőségi megközelítés a bőrápolás ezen kategóriájában egyedülálló. Olyannyira, hogy az értékesítési statisztikákban a lakossági termékek száma kiemelten magas, mely a végfelhasználók elégedettségét markánsan tükrözi. Ha pedig a végfelhasználó elégedett, akkor egy márka már túl van a „több, mint sikeres” megállapításon is. Ehhez persze hozzá tartozik az a következetes képzési rendszer is, mely a kozmetikusokat hatékony értékesítővé teszi. Valamint az a szelekció, mely kizárólag a legjobb szakembereket tartja meg és engedi közel a rendszerhez.

A fenti sorokat elolvasva pedig mindenki rájöhet, hogy akkor a csomagolás megújulása miért is időszerű az arculatváltással együtt. A PHYRIS-nek Németországban a professzionális kozmetikai piacon mindössze 2 versenytársa maradt. Az egyik a cégen belülről származó Dr. Grandel termékcsalád, a másik márkát pedig nem illik jelenlétük hiányában megemlíteni (ha valaki eljön egy PHYRIS tréningre eláruljuk :) ). A PHYRIS termékek végfelhasználók irányából történő kiváló megítélése miatt a vásárlók „kényeztetését” a cég már nem hagyhatta figyelmen kívül. Így a csomagolás megújítása mellett döntöttek, mely kétségtelenül logikus és kiváló lépés a management részéről. Az új csomagolás ugyanis tovább tágítja azt a célcsoportot, akik kíváncsiak a high-tech kozmetikumokra és valóban változást szeretnének elérni bőrápoló termékeikkel.

Végül pedig essen szó az új PHYRIS arcról „Kim”-ről, aki a teljes átalakulást egy személyben és arccal fogja össze. Szakít a korábbi inkább németesebb arculattal és sokkal nemzetközibbé, szintén a lakosság számára fogyaszthatóbbá teszi a márkát. Kétségtelenül jót téve az arculatnak.

Röviden ennyi fér bele egy rövid blogbejegyzésbe a PHYRIS megújulásával kapcsolatosan. A többi titkot személyesen majd tanfolyamainkon… Azonban az már ezen pár sorból is kitűnik, hogy a cég komolyan gondolja, amit csinál. Én pedig úgy gondolom mi csak nyertesei lehetnünk ennek az evolúciónak.

 

Dani Richard

X

Iratkozz fel Te is az exkluzív ajánlatokra!

Válassz!
Regisztrációs adataim megadásával kijelentem, hogy megismertem és elfogadom az Alveola Kft. Adatkezelési Tájékoztatóját, és hozzájárulok, hogy elérhetőségeimre kedvezményeket és akciókat tartalmazó információt küldjön.

© 2022 Alveola Beauty Services Kft. Minden jog fenntartva • Felhasználási feltételek és jogi nyilatkozat

Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében Cookie-kat használ. A weboldal használatával Ön elfogadja a Cookie-k fogadását. Ha többet szeretne megtudni, kérjük, tekintse meg adatvédelmi tájékoztatónkat.

OK