Sajtó


X-EPIL A BRANDBOOK-BAN IS!


Brandbook már több éve Magyarország egyetlen olyat platformja, ahol hazai piacok legbefolyásosabb cégeinek és vállalkozásainak szereplői találkoznak. Egy online felület, ahol kommunikálhat, híreket oszthat meg és kapcsolatot építhet az itthoni vezető márkákkal. Superbrands és MagyarBrands-díjas cégek szakembereinek megújult, közös weboldala.

Nagy megtiszteltetés, hogy az X-Epil már a Brandbook üzelti közösségének is bemutatásra került. 

A teljes cikk elolvasásához kattints ide»
A magazin átlapozásához kattints ide».

 

Superbrands díjas az X-Epil!

2016-bam tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A független szakemberekből álló bizottság, második alkalommal találta érdemesnek az X-EPIL márkát a Superbrands 2016 védjegy viselésére.

Büszkék vagyunk az újabb elismerésre, melyet a hazai fejlesztésű X-EPIL, a magyar brand elnyert. Ez a díj nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához.

A Superbrands Évkönyben részletesen is bemutatásra került az X-Epil.
A teljes cikk elolvasásához kattints ide»

 

 Beauty Forum - Szóráth Tamás: Ma már tudok lassítani

Az Alveola Kft. ügyvezető igazgatójával, Szóráth Tamással beszélgettünk a cég múltjáról és jelenéről, a hazai szépségipar helyzetéről, személyes tervekről, indítékokról, a dolgokhoz való hozzáállásról...

Még mindig nincs ajtó az irodáján? - Ajtó az van, de csaknem állandóan nyitva van. Akkor a policy nem változott: bárki keresheti Önt. - Szívesen látok bárkit. Ugyanakkor el kell mondjam, hogy a kollégáim nagyon korrekten kezelik, hogy mikor, milyen problémával érdemes bejönni hozzám. Persze fontos, hogy a megfelelő pozíciókban megfelelő emberek legyenek, akik sok ügyet elintéznek helyettem. Közel kilencvenen dolgoznak a cégnél a bérelt és diák munkavállalókkal együtt, csak itt, az irodaházban több mint ötvenen vagyunk. Ha mindenki bejönne az apró-cseprő dolgával, akkor én nem tudnék a munkámra koncentrálni.

A teljes cikk elolvasásához kattints ide »

 

Az év legrangosabb eseményéről a IV. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszusról számos beszámoló született:

A IV. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszusnak és a késő délutánig tartó szakmai előadásoknak idén az exluzív RaM Colosseum adott otthon. A szakmai, tudományos mélységekig hatoló előadsákon kiderült: az idei év kulcsszava is az öregedésgátlás. 


A rendezvényről a Remeka.hu szépségszakmai site is beszámolt. A cikk elolvasásához kattints ide».

 

 

 

2015. április 18-án az Alveola Kft. szakmai támogatásával került megrendezésre a IV. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszus. A rendezvénynek az előkelő RaM Colosseum adott otthont. A kizárólag szakembereknek szóló rendezvény fő fókuszában az öregedésgátlás állt. A koncentrált elméleti és gyakorlati tudást egyaránt nyújtó előadások, workshopokkal kiegészítve több száz szakembert vonzottak.

Az eseményről a szépségportal.hu szakmai site is beszámolt. A teljes cikk elolvasásához kattints ide».

 

 

 

Solanie Grape-Hyaluron sorozat – Kimagasló antioxidáns védelem minden korosztálynak

A IV. Kozmetikus Kongresszuson bemutatkozott a Solanie Grape-Hyaluron sorozata, mely magas antioxidáns tartalma révén hatékonyan védi a bőrt a szabadgyökök ellen. A különleges Tokaj Oleo Complex®-et tartalmazó termékcsalád különleges formulájának köszönhetően lehetővé teszi, hogy az anti-agin hatás szeboreás bőrökön is érvényesülhessen. 

A szépségportal.hu szakmai weboldal is olvasható a Solanie új családjának a Grape-Hyaluron sorozat összefoglaló cikke, melynek elolvasásához kattints ide»

 

 

 

Solanie Argán Őssejtes termékcsaládunk Magyar Terméknagydíj elismerésben részesült 2014-ben!

2014. szeptember 3-án ünnepélyes keretek között vehette át Szóráth Tamás az Alveola Kft. ügyvezető igazgatója az Országházban a Solanie Argán növényi Őssejtes sorozatot kiemelten minősítő Magyar Termék Nagydíjat.

Teljes cikk olvasásához kattintson a képre vagy errre a linkre>>.

A Magyar Terméknagydíj elismerésről számos hazai média is közölt összefoglaló cikket, melyet a következő linkeken tudsz elolvasni:
Élelmiszer.hu>>
Amdala.hu>>

 

2014- es év kiemelkedő szakmai eseményéről a III. Nezmetközi Kozmetikus Kongresszusról több beszámoló  is született: 


III. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszus - cikk a remeka.hu oldalon

Az Alveola Beauty Services és a Center Kft szakmai támogatásával 2014. április 12-én megtartották a III. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszus és Műkörmös Workshopot. A rendezvény a Millenáris Park B épületét töltötte meg szakemberekkel. 

A teljes cikk elolvasásáshoz kattintson erre a linkre>>.

 

 

 

III. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszus – műkörmös workshoppal  - Megjelenés a szépségportál.hu weboldalon 

Nagyszabású szakmai rendezvényen bővíthetők az ismeretek április 12-én az Alveola és a Center Kft szakmai támogatásával.

A III. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszuson idén először a műkörmösök is találkozhatnak újdonságokkal gyakorlati műhelymunka keretében. 

A teljes cikk olvasásához kattits ide>>.

 

 

Az Alveola Kft. az elmúlt 20 évben mind a professzionális, mind a lakossági szépségápolási piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. 

A kerek évforduló kapcsán számos interjú jelent meg Szóráth Tamással a cég ügyvezetőjével.

Tudatos tervezés és aktív figyelem a szépségápolási piacon - Interjú az Indexen

Ez határozta meg az Alveola Kft. elmúlt 20 évét. Ennek köszönheti sikerét és az elért eredményt a száz százalékban magyar tulajdonú cég, mely mára több saját gyártású márkás terméket tudhat magáénak.

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

 

Válságálló szépségápolás - Interjú a Figyelőben

Az Alveola Kft. az elmúlt 20 évben mind a professzionális, mind a lakossági szépségápolási piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. Szóráth Tamás ügyvezető szerint ehhez legalább annyira kellett a folyamatos termékfejlesztés, mint a munka iránti szeretet vagy a tudatos munkaerő-kiválasztás.

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

 

Alveola: a fejlődés megállíthatatlan - cikk a Világgazdaságban

A folyamatos fejlesztés és piaci kihívásnak való megfelelés eredménye: évi csaknem kétmilliárdos árbevétel.

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

 

 

Szépségápolásban otthon - cikk a Termékmixben

A 100 százalékban magyar tulajdonú Alveola Kft. az elmúlt 20 évben mind a professzionális, mind a lakossági szépségápolási piac egyes szegmenseinek meghatározó szereplőjévé vált. A kozmetikusok számára kínált márkái, valamint az otthoni szépségápolást lehetővé tevő termékportfóliója a piac mértékadő szereplőjévé tették a vállalatot. Az eredményekhez vezető útról Szóráth Tamás, az Alveola Kft. ügyvezetője nyilatkozott.

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

Otthon is professzionális szépségápolás - Interjú a Trade magazinban

Az idén 20 éves Alveola Kft. a kozmetikusok márkás termékekkel való ellátásával kezdte pályafutását. A vevők otthoni szépségápolási igényének erősödését hamar észlelték, így saját portfólió kialakításába fogtak, és a ma már jól ismert X-Epil termékekkel az otthoni szőrtelenítés, az intimhigiénia és a terhességi tesztek szegmenseinek meghatározó szereplői. A kezdetekről, a jelenről és a tervekről kérdeztük Szóráth Tamás ügyvezetőt.

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

Egy sikertörténet 20 éve - Interjú a Szépítész magazinban

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

 

 

 

 

 

Már csak egy, másfél évre tervezünk előre - Interjú a portfolio.hu oldalon!

 

A hazai kis- és középvállalkozások hitelhez jutása továbbra sem könnyű, az adminisztrációs terhek is magasak, az adókörnyezet pedig gyorsan változó és nehezen kiszámítható, összegezte a KKV-kal kapcsolatos gondolatait a Portfolio.hu-nak Szóráth Tamás, az Alveola Kft. ügyvezetője. A vállalat a gazdasági környezet kiszámíthatatlansága miatt jellemzően már csak egy, másfél évre tervez előre és tevékenységét negyedévente finomhangolja. Szóráth tapasztalata szerint az elmúlt években főként a külföldi tulajdonú bankok szigorítottak a feltételrendszereken, nehezebb lett a finanszírozáshoz való hozzájutás, ezért is üdvözlik a jegybank Növekedési Hitelprogramját. 

 

A teljes cikk elolvasásához kattints a képre, vagy erre a linkre!

X

Iratkozz fel Te is az exkluzív ajánlatokra!

Válassz!
Az adatvédelmi nyilatkozatot
megismertem és elfogadom.

© 2017 Alveola Beauty Services Kft. Minden jog fenntartva • Felhasználási feltételek és jogi nyilatkozat

Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében Cookie-kat használ. A weboldal használatával Ön elfogadja a Cookie-k fogadását. Ha többet szeretne megtudni, kérjük, tekintse meg adatvédelmi tájékoztatónkat.

OK