Szállítási feltételek

Szállítási és vásárlási feltételek, nagykereskedelmi üzletünkben, illetve telefonos rendelés esetén

Az alábbiakban tájékoztatjuk az Alveola Kft vásárlási feltételeiről. 

Vásárlás nagykereskedelmi üzletünkben kizárólag vevőkártyával, professzionális vásárlók, viszonteladók és fodrászcikk kereskedők részére lehetséges.
Professzionális vásárlók: kozmetikus, sminkes, szempillaépítő, fodrász, masszőr, pedikűrös-manikűrös, műkörmös szakemberek.
A nagykereskedelmi üzlet megtalálható: 1143 Budapest, Gizella út 28/A.
Üzlet nyitva tartása: Hétfő – Csütörtök: 8.30-16.30, Péntek: 8.30 – 13.30.
Termékek elérhetők: a www.alveolashop.com webshop oldalán is.

1. Megrendelés: megrendelést telefonon, faxon vagy e-mail-ben kizárólag a termék-kódszám és a termék nevének megjelölésével fogadunk el. 

Megrendelés esetén telefonszámok szakembereknek:
(06-1) 251-2270/11-es mellék vagy mobil: (06-20) 404-7618.
E-mail: information@alveola.hu, janosne.bacskai@alveola.hu.
Telefonszám viszonteladóknak és fodrászcikk kereskedőknek: (06-1) 251-2270/25 mellék.
Fax: (06-1) 460-0248, E-mail: rendeles@alveola.hu.

Rendelésfelvétel telefonon:  Hétfő - Csütörtök: 8.30-16.30   Péntek: 8.30-13.30.

A munkanapokon 10 óráig beérkezett megrendelések aznap, az ezt követően illetve munkaidőn kívül, hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelések a következő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Egyéb rendelkezések: Megrendelés megváltoztatására kizárólag az áru összekészítéséig van lehetőség. Összekészített megrendelést, becsomagolt árut nem áll módunkban felbontani, így az ezután történt módosítás új megrendelésnek számít. 

 

2. Szállítási feltételek professzionális vásárlók (kozmetikusok, fodrászok, műkörmösök, kéz- és lábápolók, masszőrök): a megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja munkanapokon 9-17 óra között. A munkanapokon 10 óráig beérkezett megrendeléseket aznap átadjuk szállító partnerünknek, aki 1 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt csomagot. A termékek maximális szállítási határideje: 48 óra. Ettől eltérő szállítási idő előfordulhat kivételes esetekben.

Szállítási díj az ország egész területén: nettó 1.300,-Ft  40 kg-ig, bruttó 20.000,-Ft értékű rendelésig.

Bruttó 20.000,- Ft összegű rendelés felett a kiszállítás ingyenes amennyiben a csomag súlya nem haladja meg a 40 kg-ot.

Amennyiben a küldemény több csomagból áll és az össz. súlya 40 kg felett van a szállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:
40,1 – 60 kg: nettó 2.300,-Ft/cím
60,1 – 80 kg: nettó 3.000,-Ft/cím
80,1 – 100 kg: nettó 3.900,- Ft/cím

A 40 Kg-nál nehezebb csomag (1 doboz súlya több mint 40 kg), illetve raklap méretű termékek szállítási díja a futárszolgálat raklapos küldeményekre vonatkozó díjszabása alapján kerül meghatározásra.

100 kg feletti csomagok raklapos küldeményként kerülnek feladásra.

Raklapos szállítás díja: nettó: 4.500,-Ft 

Viszonteladó partnereink és fodrászcikk kereskedőink szállítási díjait az érvényben lévő nagykereskedelmi szerződésük határozza meg.

3. Vásárlási és rendelési érték: Minimum vásárlási érték Nagykereskedelmi üzletünkben történő személyes vásárlás esetén: bruttó 2.000,-Ft. Ettől alacsonyabb értékű vásárlásnál bruttó 200,-Ft kezelési díjat számolunk fel, melyet a következő minimum bruttó 3.000,-Ft értékű vásárlásból írunk jóvá.
Minimumrendelési érték telefonon, faxon vagy e-mailen történő rendeléseknél: bruttó 8.000,-Ft.

Vételár, fizetési feltételek: Bruttó valamint javasolt fogyasztói áraink az ÁFA-t tartalmazzák. Árlistáink visszavonásig vagy új árlista kiadásáig érvényesek.
Az árlistában szereplő esetleges nyomdai hibákért elnézésüket kérjük, de felelősséget nem vállalunk. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
Az áru ellenértékét átvételkor a futárnak készpénzben kell kifizetni.
Nagykereskedelmi üzletünkben történő vásárláskor készpénzes vagy bankkártyával történő fizetés lehetséges.
Az áru a vételár teljes kifizetéséig az Alveola Kft tulajdona. 

Viszonteladó partnereink és fodrászcikk kereskedőink fizetési feltételeit az érvényben lévő nagykereskedelmi szerződésük határozza meg.

4. Kifogások: Üzletünkben átvett termékek épségét átvételkor ellenőrizni kell, távozás után reklamációt nem fogadunk el. A termékek postai vagy futárszolgálattal történő szállítása esetén reklamációt kizárólag abban az esetben veszünk figyelembe, ha az áru megérkezésétől számított 3 munkanapon belül a vevő az esetleges mennyiségi és minőségi kifogását írásban közli.

Sérülten érkezett csomag esetén a vevő kifogásait csak akkor tudjuk elfogadni, ha a kézbesítéskor a szállítóval jegyzőkönyvet vettek fel. Egyéb probléma esetén az általános garanciális feltételek a mérvadóak. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a jogosan kifogásolt árut kicseréljük vagy ellenértékét visszatérítsük.
Alkalmazandó jog, illetékes bíróság: Budapest.
A vevő a megrendelőlap kitöltésével vagy a megrendelés egyéb módon történő feladásával a szállítási és vásárlási feltételeket maradéktalanul elismeri. 

Alveola Kft.

X

Iratkozz fel Te is az exkluzív ajánlatokra!

Válassz!
Az adatvédelmi nyilatkozatot
megismertem és elfogadom.

© 2016 Alveola Beauty Services Kft. Minden jog fenntartva • Felhasználási feltételek és jogi nyilatkozat

Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében Cookie-kat használ. A weboldal használatával Ön elfogadja a Cookie-k fogadását. Ha többet szeretne megtudni, kérjük, tekintse meg adatvédelmi tájékoztatónkat.

OK